04 април 2008

Блог - сън ли си или те има?

Какво правят хората, докато са болни и са приковани вкъщи!
Ами ето какво - блогват.
Седя си вкъщи и си задавам въпроса защо човекът, с който правя секс не ми вдига телефона от две седмици. Няма как да не се зачудя при положение, че последният път като бяхме заедно си прекарахме добре. Е, аз разбира се за пореден път не му пуснах да стига докрай, но мисля, че отдавна сме я обсъждали тази тема с него. Той самият ми каза, че след като ебе някой, после загубва интерес към него. Няма как да не се запитам сега и към мене ли загуби интерес?
Другият човек в живота ми е хетеро или поне така казва. Той уж си има гадже - жена, с която са си много добре. Дотук добре, ама никой не ги е виждал нещо тия хора заедно, даже някои наши общи познати се питат истина ли е това? Той иначе знае всичко за чувствата ми към него, които след известно време се свеждат до простото желание за секс. И това не е малко. Но по-интересен е фактът колко голямо внимание ми обръща този човек и как ми позволява да го опипвам и да си правя кефа с неговото тяло. А то е перфектно - поне за моя вкус. А дали някога ще сме заедно?
Имам и една приятелка, която си мисли че има все още нещо хетерско останало в мен. Не ми достигат сили да й кажа, че това е мираж. В крайна сметка сме се разбрали, че ако до десет години никой не ни вземе ще се взимаме взаимно. Дано дотогава някой ни вземе, че тежко ни и горко в противен случай.
Излизам да видя малко свят. После ще се появя отново.

Няма коментари: