06 април 2008

Работа, работа и пак работа

И така тъпо е да ходиш на работа, но все пак след цяла седмица в болнични и това е разнообразие. А1 не ми се обади - имам лошото усещане, че ще стане А1-бивш. Не искам да му прощавам или да се отмятам от думата си. Затова утре ще трябва да изтрия номера му от телефона си и да блокирам профилите му.
Л пак не е преспала с гаджето - оказа се, че ще ме чака да ида на София другата седмица, за да свърши тази работа. Пак ще има запознанства с поредния, странни погледи и движения и пак ще ме гледат полу-накриво. Е дано поне този да е последният, но искрено се съмнявам.
Интересно ми е какво ще се случи с Е тази седмица. Нещо напоследък нито се виждаме както преди, нито пък си казваме каквото и да е. Не знам дали се заблуждавам, но може да съм му омръзнал и "гъзето" да си търси друго забавление.
Изпратих поредния забавен смс на М. Реакция нямаше. Пък и за какво да има - цял ден валя и явно хората се бяха скрили по къщите си.
Засега толкоз. Днес въпроси няма да задавам. Може би всичко ми е ясно? Ха-ха-ха и таз хубава.
Нова седмица - нов късмет. И дано той да е с А2 (а може би скоро няма да ми трябват цифрички?).

Няма коментари: