19 юни 2009

Саймън Кауъл


Саймън Кауъл е роден на 7 октомври 1959 година в английския град Брайтън. Той е телевизионен и музикален продуцент. Става известен със създаването на няколко риалити-състезания, сред които познатото у нас като "Мюзик айдъл", "Екс-фактор" и завършилия наскоро "Британия има талант". Нещо като Фънки, но в много по-подобрена версия. Всъщност присъствието на подобен безпардонен член на журито става задължително за изданието на "Мюзик айдъл" във всяка страна. Компилация от най-добрите му изцепки в американския "Мюзик айдъл" :

Или пък :

Признава, че използва Ботокс да си опъва бръчките. Но не е предпазен от недостатъците на известните. През май в интервю за "Дейли Мейл" Саймън споделя, че често страда от негативни чувства и мрачни мисли. Иска да се спаси от тях чрез подходяща терапия, въпреки че знае, че ще отнеме много време. "Нищо специално не ги предизвиква (проблемите). Може да ми се случва най-доброто в живота и въпреки това се чувствам абсолютно и изцяло потиснат. Ставам доста необщителен, депресирам се и хората ме дразнят. Нямам време за тях. Не мога да говоря по телефона и да си върша работата."
Като всеки известен ерген е преследван от слухове за нетрадиционна сексуалност. Въпреки че Саймън отрича, често разочаровани от оценките му участници в кастингите за неговите програми, констатират неговата хомосексуалност. В автобиографията си "Не искам да бъда груб, но...", издадена през 2003 година, Кауъл пише "Мисля, че това е подходящото време за мен да призная истината, която е, че съм хетеросексуален. Може би е истина, че не ми допадат традиционни мачовски неща. Не играя ръгби. Не пия бира. Не се размотавам по кръчми. Интересувам се от начина, по който се обличам. На 43 години съм и не съм женен. Но ако бях гей, щях с радост да го призная."
Шмрък. Ами много щеше да ме кефиш като гей.
От Уикипедия и тук.

Няма коментари: