18 юли 2009

Лечение

Питърсън Тоскано разказва как е бил лекуван от хомосексуализъм.

Прекарах 17 години и похарчих над 30 хиляди щатски долара в опитите да се "дегейзирам". Посещавах седмични групи за взаимоподкрепа, лични срещи със съветници, конференции и дори бях две години в заведение със стационар. В добавка прочетох над 20 книги за терапията по "дегейзиране".
Всяка програма и лечител предлагаше различен метод. Това е сфера без правила и обикновено подобни лечители нямат никаква подготовка по психиатрия, психология или събеседване. Участвал съм в програми в Обединеното кралство, САЩ и Южна Америка.
Някои използват пасторални съвети, използвайки Библията и традиционни християнски учения с цел да поправят това, което виждат като нечисто поведение и желания.
Една от програмите използваше подобие на дванадесетте стъпки в терапията на анонимните алкохолици.
Често лечителите се опитват да поправят половите вариации, насочвайки ме към неща, типични за моя пол. Учеха ме да играя футбол, да сменям маслото на колата, да ходя, седя и да се обличам по по-хетеросексуален мъжествен начин.
Много от лечителите определят родителите като основните виновници за причината някой да е гей и ги включват в "терапията". Прекарах две години в заведение в Мемфис, щата Тенеси, програмата там обвиняваше родителите ми, че са се провалили с мен, и трябва да бъдат винени за проблемите на моята сексуалност.
Тези програми често предлагат различни възгледи за това, как един човек става гей. Това е един миш-маш от сбъркани фройдистки теории, библейски учения и еволюционни модели, които се опитват да обяснят появата на гея. След което желаят клиентът да създаде собствена митология, която да се връзва с техните възгледи.
Понякога "терапиите" ставаха изключително странни, включително и трите опита на екзорсизъм, един от които се проведе в Англия.
Подробности на Пинкнюз.

3 коментара:

Дарина каза...

Много добре превеждаш. :)

Често лечителите се опитват да поправят половите вариации, насочвайки ме към неща, типични за моя пол. Учеха ме да играя футбол, да сменям маслото на колата, да ходя, седя и да се обличам по по-хетеросексуален мъжествен начин. Тези хора ако си мислят, че това са прояви на хетеросексуалност, явно не са чували за bear subculture. ;)

А иначе е тъжно...

Аз каза...

А, благодаря! Езикова гимназия, нищо повече.

Дарина каза...

И езикова гимназия не е малко, ако е както трябва. :)