25 юли 2009

Аз рекламирам

По повод предложението блогърите да плащат данъци

Искам да ме обложат с данъци, защото рекламирам хомосексуалността като начин на живот.
Искам да ме обложат с данъци, защото възлагам огромни надежди на доходите си от странични занимания, като този блог.
Искам да ме обложат с данъци, защото не искам да съм част от сивата икономика.
Искам да ме обложат с данъци, защото се надявам написаното и рекламираните от мен музикални, филмови и други произведения да са донесли приятни впечатления на тези, които са ги видели. Каква по-голяма печалба от това!
Не искам да плащам данъци, защото не знам къде отиват парите ми.
Не искам да плащам данъци, защото нашата държава не направи нищо, за да подобри начина ми на живот.
Не искам да плащам данъци, защото нямам същите права като всички останали в държавата. Не мога да се омъжа, да имам деца, въобще съм неразпознаваема единица.
Не искам да плащам данъци, защото няма да ме допуснат в управлението на страната, защото така каза Вождът още преди изборите.
Не искам да плащам данъци, защото съм част от сивата икономика, както още милиони други.
Въобще аз съм един гей, който пише глупости и иска да ходи на море!

Няма коментари: