25 юли 2009

Бифобия

WTF?

Някакъв мъгляв термин описва неясното отношение към бисексуалните. Сякаш никой не ги обича. Защо ли? Ами ако си жена и съпругът ти има връзка с мъж, това брои ли се изневяра? Ако си мъж и мъжкото ти гадже реши, че трябва да се доказва като всеки обикновен мъж с някоя жена, това краят на света ли е?
Бифобия - страх от бисексуални. Посрещаме ги със страх от неизвестното. Днес са тук, но утре могат да бъдат на другия бряг. Няма как да се борим с потенциалните им любовници от другия пол. Не можем да си помислим как човекът в леглото следващата вечер ще е в друго легло с някоя сексапилна жена.
Някои възприемат бисексуалността като модна тенденция. За други е подходящ вариант да не признаеш, че си гей. Всъщност ако опишем цветово нещата - розовото вече не е само розово, то понякога отива повече към червеното или синьото. Ако ядеш повече плодове и зеленчуци, отколкото месо, това прави ли те вегетарианец? А ако си лягаш и с противоположния пол, това прави ли те по-малко гей?
Представям си следната романтична картинка - моето гадже е голям разбивач на женски сърца и това много добре му се отдава. Всички жени въздишат по него. Аз съм единственият мъж в живота му. От всички мъже аз знам, че той е само с мен. Аз съм преди всички жени, тъй като съм нещо специално за него. Той не си пада по мъже, просто обича мен. Как трябва да се чувствам? Пренебрегнат? Защото ходи по жени и после пак идва при мен ли? Поласкан? Защото не мога да му дам всичко, което получава от една жена ли? Или просто мога да се чувствам нормално, знаейки, че заемам място в нечие сърце.
Попадал съм в тази ситуация не веднъж, ами дваж и не съжалявам за което. Разбира се краят е трагичен и болката е безмилостно жестока, но бих го направил пак и пак.

2 коментара:

Анонимен каза...

Немога да разбера как в един и сшт момент може да те привличат и момчета и момичета?
Разбира се не тебе.
В интерес на истината на последак мај стана модерно да си би,почти и да нјама нјакоја холивудска звезда којато не е сврзана с такава историја од Мадона до Пинк....
По принцип премам всјакакви такива отколванија,но нјакак ми е збрквашто.
Аз не би го правил пак и пак с такав човек,просто немога,можеби е и до одините и искуството,но като геј квиар всприемам и сам толерантен кам всичко,така че само напрет :)

Анонимен каза...

мноооого е сложно. аз съм жена, жена ми ме напусна заради мъж, сега и аз съм с мъж, но се заглеждам повече по жените на улицата, отколкото по мъжете...
защо го тикаме навсякъде този пол. важна е душата и уникалното излъчване на личността, секс може да се прави почти с всичко.