08 октомври 2008

Трябва ли да ме възбужда - ами възбужда ме

Разказът е публикуван на сайта http://momcheto.com - там има богата колекция от такива. Този ми направи особено впечатление. Нямам авторски права и не съм автор. Просто копирам.

Владимир

от Мартин


Седя на дълбок нисък фотьойл, така че коленете ми са почти на нивото на лицето ми. Срещу мен седи новия ми познат – Владимир. Уж седи на също такъв фотьойл, но го изпълва не с тялото си, а с присъствието си. Всъщност и с тяло – той е висок мъж, може би 190 см, със силни и очевидно поддържани ръце. Очите му са като моите – сиво-сини и ме гледат спокойно, само от време на време в тях проблясва прикрита искрица интерес. Косата му е много късо подстригана. Така се подстригвам и аз, но от последния път насам е попораснала.

Няма коментари: