31 октомври 2008

Queer as Folk като начин на изразяване

Уроци по анатомия
Мелани: Няма начин сперматозоидите на Браян Кийни да плуват бруст по фалопиевите ми тръби.

Тед: Мога да те уредя със сестра ми. Само, че тя изглежда като мен в пола.

Отношения родители - деца
Деби: Здравей, скъпи. Какво правиш тук?
Майкъл: Чичо Вик ме помоли да донеса въже, за да те върже.
Деби: Извратено.

Деби: И как беше последната ти свалка?
Емет: Мм, голям член. Малко мозък.
Деби: Най-добрият вид!

Емет: Мислиш ли, че съм физически привлекателен? Секси?
Деби: Имайки предвид, че аз съм хетеросексуална жена на определена възраст, а ти си гей от класа - о, да.

Любовната квартира

Брайън: Той открадна всичките ми дрехи. Подозирам, че това е престъпление на гей срещу гей.
Линдзи: Това не би ме изненадало. Ти имаш повече посетители от "Дисни уърлд".

Брайън: Какво правите?
Джъстин: Показвам на приятелката си Дафни къщата ти.
Брайън: Това да не е Белият дом. Джордж Вашингтон не е спал тук.
Джъстин: Той е единственият, който не е.

Отношенията с приятелите
Майкъл: Не искам да съм светец. Искам да съм безсърдечен, безсрамен идиот, който чука когото си иска без съвест или угризения.
Брайън: Съжалявам, позицията вече е заета.

Емет: Ти просто завиждаш, че ние имаме нещо, което ти нямаш.
Брайън: Хемороиди ли?

Ролята на другите
Дафне: Аз не съм лесбийка, но съм голям фен.

Брайън: Ченгета по улиците, ченгета в баровете, ченгета в клубовете. Ужасно депресирещо е!
Джъстин: Освен ако не си падаш по униформи.

Любовният живот
Емет: Музика и хапване могат да превърнат всеки момент във възможност.

Майкъл: Някога бил ли си на среща?
Брайън: Веднъж. Приключи със секс с келнера.

Майкъл: Чукал си убиец?
Хънтър: Какво толкова? Използвах презерватив.
Брайън: Ами все пак лекцията за безопасния секс е имала ефект.

Хомосексуалисти и други животни (с поздрави към Цветно)
Емет: Какъв хомосексуален си ти?
Брайън: Такъв, който чука мъже.

Майкъл: Майко мила! Видя ли пишката на детето на ултразвука?
Линдзи: Това е пъпната връв.
Мелани: Освен това, не може да се прецени дали е момче или момиче. Въпреки че нещо ми говори, че една принцеса е на път.
Майкъл: Ами няма проблем за мен, стига да е гей.

Тези и още много други изцепки в оригинал на английски език тук.

Няма коментари: