11 октомври 2008

Тату - Мальчик-гей



Мальчик-гей...

Смотришь нежно,
Ждешь его вниманья.
Чувства те же,
Но не понимаю
Сколько можно
Жить, любя, украдкой.
Очень сложно
Скрыть твои повадки,
Очень трудно
Скрыть мои страданья.
Очень, очень, очень, очень
Неприличное желанье.

Мальчик-гей, мальчик-гей
Будь со мной понаглей.
От стыда не красней,
Мальчик-гей,.мальчик-гей.
Положи на друзей,
Мальчик-гей, мальчик-гей.
От меня,
Мальчик-гей-гей...

Слезы душат,
Мысли жить мешают.
Трудно слушать.
Нет, не понимаю.
Да, я знаю все твои секреты.
Как ты терпишь твердые предметы?
Все же знаю - это безнадежно,
Но мечтаю, таю-таю-таю-таю-таю-таю...

Мальчик-гей, мальчик-гей
Будь со мной понаглей.
От стыда не красней,
Мальчик-гей,.мальчик-гей.
Положи на друзей,
Мальчик-гей, мальчик-гей.
От меня,
Мальчик-гей-гей...

Мальчик-гей, мальчик-гей
Будь со мной понаглей.
От стыда не красней,
Мальчик-гей,.мальчик-гей.
Положи на друзей,
Мальчик-гей, мальчик-гей.
От меня,
Мальчик-гей-гей...

Ето какво мислят жените по въпроса:

Ослепителен и чаровен красавец!
Той е вашата сродна душа - близнак!
вие вече сте влюбена и тръпнете и вехнете за следващата си среща с него.

Вие изглеждате ослепително, чакате всеки миг той да ви докосне, прегърне или целуне...
но той продължава да не го прави и се чудете защо се държи, като вашата приятелка, с която си пиете кафето, докато един ден не започва да говори за последните модни тенденции, козметиката на ейвън и как си мечтае да си купи прилепнал панталон тип чарлзстон!
ОПА МАЙ ПОПАДНАХМЕ НА ГЕЙ
продължава да споделя и вие оставате шокирана когато чувате колко много му харесва да прави свирки и как му е хубаво когато чувства мъжката сигурност... После започва с най - големи подробности да ви разказва колко му е хубаво с неговото гадже ОТ МЪЖКИ ПОЛ!

ЧЕСТИТО РЯДЪК ИНДИВИД - МАЛЬЧИК ГЕЙ!
Проблемът е че повечето не си признават и трябва да хвърлите доста усилия за да разберете защо не го привличате!


Няма коментари: