20 декември 2008

Размисли и страсти

Вече почти не посещавам сайтовете за запознанства. Считаните за жизнено важни за всеки гей разговори от рода "А или П си?" или "Духаш ли?" вече ми омръзнаха. Криенето зад маски и гръмки прякори рано или късно свършва. Свършва в момента на срещата на живо, когато всички прикрити подробности лъсват. Поне засега не мисля, че губя от липсата ми в тази част на интернет - пространството. Какво постигнах за трите години свалки в нета? Срещнах един интересен човек, но явно проблемите му се оказаха пречка за нашите отношения. Сега мисля, че съм срещнал друг интересен човек. Точно той беше повод да се откажа от сайтовете.
Не си представям, че след двадесет години ще седя отново пред компютъра и ще се опитвам да свалям млади, засукани момченца. Това сякаш е до време. Но ако това време изтече и още не си срещнал човека за себе си? Тогава автоматично попадаш в графата "чекиджии" и си по правило нещастник. Коя е границата (възрастова или някаква друга), след която се превръщаш в неудачник? Или по-скоро това се определя от чувството на скука, което те обзема, докато седиш пред компютъра и проверяваш дали някой ти отговаря на безсмисленото "хи" или "здр" или още по-лошо "секс?".
Или казано по друг начин - не мога да кажа, че съм влюбен, но определено съм впечатлен. Дано нещата да се развият в хубава насока, защото не искам да попадам в по-горната категория.

3 коментара:

Unknown каза...

Нормално е в определен момент да спреш да посещаваш тези отвратителни сайтове: помня чатовете от сорта на:
zdr
hi
asl
15m-sf
ti?
16m-sf
a/p?
a, ti?
p
super
pic?
sec
...
Ебаси! Но не мисля, че спирайки да посещаваш тези сайтове, вече си неудачник или самотник. Даже напротив: тези сайтове са за страхливци и инфантили, в смисъл, че това е най-лесния вариант. Пишете си горното и скоро се праскате. Супер!
А алтернативи има: ако си падаш по сайтовете, сигурно ще ти допаднат и гей-баровете, където можеш да забършеш, макар и на живо, някое друго парче. Вярно, не е анонимно и е по-трудно от това да влезеш в сайта и да пишеш, но все пак.
А това, което лично аз искам е следното: да сваля момче на улицата, в даскало, в дискотека - и да стане естествено, а не принудено, предварително планувано, умишлено. Искам да бъде спонтанно, да харесам някого и да не ме е страх, че ще получа круше в отговор. Това може би в България това не е възможно, но въпреки това аз си го искам. И друг начин не искам. И съответно затова една година бях сам. Но не съжалявам.
И продължавам да го искам - може би в Германия...

Аз каза...

Любимото ми обяснение в любов е следното:
hi
sex?
predlagam?
Край на цитата.
Иначе поздравления за чудесния блог!

Unknown каза...

Поздравления на теб!