28 февруари 2009

Цифрички ІІ

Анонимен блогър, на когото явно доста е доскучало, е събрал данни за разпределението на мъжете от американската столица Вашингтон, които са се регистрирали в популярния сайт за запознанства (хм, по-скоро секс) Manhunt.
Роля в секса :
Активна 18,8%
Активноуниверсална 20%
Универсална 37,4%
Пасивноуниверсална 15,6%
Пасивна 8,2%.
Близо 75% от регистриралите се мъже предпочитат универсалната роля в секса до известна степен.
ХИВ и СПИН статус :
Отрицателен 79,5%
Без отговор 9,8%
Положителен 4,3%
Попитай ме лично 6,4%.
Изхождайки от факта, че последните три отговора могат да бъдат обединени под една обща вероятност за положителност процентът нараства до внушителните 20,5%.
Нетрадиционни интереси :
Водни спортове (определено не става въпрос за водна топка) 11,8%
Фистинг 6,8%
Групов секс 34,3%.
Източник тук.
А как ли е у нас?
Роля в секса :
Ебнеш, па попегнеш
Жена ми ме чака
Не си мой тип
О, аз не правя такива неща.
ХИВ и СПИН статус :
Бог ме пази
То от веднъж не се хваща
Какъв статус?
Нетрадиционни интереси :
В градската тоалетна
Във входа
О, аз не правя такива неща.
Попълнете процентите сами!

3 коментара:

Анонимен каза...

Погледнах източника - човекът явно е направил сериозно "социологическо проучване" и е доста навътре в тематиката. ;)

Много ми е любопитно колко хора в България изобщо не се интересуват от ХИВ статуса си, защото вярват, че: имат късмет/имат имунитет към всичко/безсмъртни са/в България няма ХИВ/това се случва само на "хомосексуалИСТите, проститутките и наркоманите".

Като стана дума за ХИВ, тази (съвсем сериозна) дискусия може и да ти е интересна: http://slate-canada.livejournal.com/138114.html

Дарина

Аз каза...

Предпазването от ХИВ/СПИН може да струва само 20 стотинки, колкото е един презерватив.

Анонимен каза...

Проблемът не е с парите, а с чувството за отговорност...