25 януари 2009

Една жена на 22 разказва

Влюбена ли съм в най-добрия си приятел гей?
Дали този гей всъщност не е гей?

Познаваме се от 7 години.
На 16 години излизахме няколко пъти. И двамата имахме други връзки.
На 18 години ми каза, че е бисексуален.
На 19 години ми каза, че е гей. Всички бяха изненадани, просто трудно биха го определили като такъв. Няма нищо в жестовете, мимиките му - всичко е хетеро (освен фактът, че е великолепен както повечето гейове).
На 20 години скъсах с приятеля си,нещата бяха много сериозни. Достигнах дъното. Мислех си, че той е човекът. Той ми помогна тогава. Станахме още по-близки.
На 21 години бяхме на почивка, аз изпитвах пориви да направя нещо повече от обичайните целувки и флиртуване. След втората нощ на целувки, прекарана в общото легло голи, не можах да направя нищо друго, защото през цялото време си задавах въпроса "Нали е гей?"
На 22 години сега живеем заедно в общо жилище по цял ден всеки ден.
Всички смятат, че сме двойка. Срам ме е да призная, че аз си мълча по въпроса. И това продължава вече години. Прекарваме колкото може време заедно, определено сме сродни души. Интересите и вярванията ни съвпадат, изцяло се познаваме.
Усещам, че ревнувам понякога за неща, които намирам за странни, защото съм малко закостеняла.
Обсъждали сме съвместното ни съжителство.
Объркана съм дали е гей, защото...
...винаги ми казва, че ме обича повече от всичко.
...винаги поема инициативата, аз само го следвам.
...той е толкова ревнив и обсебващ спрямо мен. Мрази да се виждам с други приятели или да правя нещо без него. Дори не му харесва да се срещам с мъже, които проявяват интерес към мен.
...той ще направи абсолютно всичко за мен, когато го помоля. А и аз го правя.
...той е бил с повече момичета отколкото момчета. Има само две краткотрайни връзки с мъже.
...когато е с мъж, той е само активен, никога пасивен. Това значи ли, че наистина не е гей? Съжалявам, но знам дори това.
...той няма и намерение да опитва другата роля в секса.
...той казва "Ако бях хетеро, нямаше да сме съквартиранти, защото щях да искам да съм с теб."
Това е в общи линии. Той гей ли е или е с объркана сексуалност? Или е би? Последователността в нашите взаимоотношения е объркана - ние сме най-добрите приятели, но се държим като двойка, все по-семейни всеки ден. Не зная какво точно сме. Не мисля, че е нормално да се държим по този начин. Сигурна съм, че нещата биха отишли по-далеч, ако го позволя. Но винаги се справям да се измъкна, просто защото не искам да загубя всичко, което имаме. Не бих поела този риск. Подлудява ме фактът, че неговите чуства определят моите. Например ако беше гей, щях да го обичам чисто като приятел. Но ако не е, това означава, че потискам романтичните си чувства, които щяха да се проявят, ако знаех истината. Или по-просто, не запълва ли той празнината на моята самотност?
Моля, помогнете. Труно ми е да съм около него в момента и не намирам смисъл в нищо с или без него.
Можете да помогнете на източника тук. Бих определил тази история като нещо, на което всички сме попадали.