17 януари 2009

Нов актьор - стар кон

Повече за конската пиеса тук. В английска версия ролята за размирния психично болен, задоволяващ се сексуално с коне е Алфи Алън (Alfie Allen). Английският актьор е роден на 12 септември 1986 година. Брат е на певицата Лили Алън, която наскоро коментира анатомичните му данни така "Той има огромен пенис. Когато живеех вкъщи, стаята на Алфи беше срещу голямата баня и не се заключваше. Алфи се събуждаше със сутрешна ерекция и влизаше в банята по малка нужда, докато аз бях под душа и аз реагирах като че това е най-отвратителното нещо, което бях виждала. Виках "Алфи, спри!". Той дори се изхождаше пред мен няколко пъти, беше отвратително. Няма никакво уважение. Никога не бих го напрвила пред брат си. По малка нужда няма проблем."
Тоалетни войни. Малко цензурирано от оригинала тук.
Ето го лошият Алфи на сцената тук и тук. Трябвало е да понамали количеството окосмяване в слабините за премиерата. Така са преценили продуцентите. Добре са направили.

Няма коментари: