21 януари 2009

Драма

"Спаси ме" (Save Me) е филм за отхвърлянето. Марк е млад гей мъж, който води загубен живот, изпълнен с наркотици и безсмислен секс. Той отчаяно търси начин да запълни празнината в душата си. Когато Марк стига най-накрая стига дъното, брат му го изпраща в приют "Дженезис" - християнска организация за "бивши гейове", специализирана в лечението на сексуалните различия. Приютът е мисията в живота на Гейл и съпруга й Тед. Преследвана от миналото си, Гейл се бори за спасяването на млади хомосексуални мъже от личните им демони. Скот, напреднал в рехабилитационната програма, е назначен за ментор на Марк. Задълбочаването на приятелството между тях плаши Гейл. Подозирайки за намеренията на Скот, Гейл се бори да запази внимателно пазения си свят от разпадане. Разкъсвани между опасността за провал и повика на сърцата си, Марк и Скот са принудени да се борят за истината. Гейл все още страда по смъртта на собствения си хомосексуален син.
В ролята на Марк е Чад Алън. Неговият приятел и ментор Скот е Робърт Гант, познат от ролята на Бен в Queer as Folk.
Трейлър на филма :

"Спаси ме" излиза на DVD в Щатите тази седмица. За съжаление никъде не намирам из нета този филм. Ако някой го открие, нека сподели.
Източник тук.

5 коментара:

spacecake каза...

не може да излиза тази седмица на dvd, при положение, че филма е от 2007-ма .))
ето ти една много полезна търсачка:
http://www.torrentscan.com/
аз лично гледам в btjunkie, обикновено сийда е по-добър в сравнение с другите тракъри. можеш да свалиш филма оттам .))

Аз каза...

Да, филмът наистина е по-стар. Предполагам, че не са намерили издател дълго време. Същият проблем са имали и с разпространението в кината.
Благодаря за инфото, сега ще преровя тракерите.

spacecake каза...

а, за нищо.
още един час и филма е при мен. тази вечер ми се пише кино-вечер, още повече, че днес излиза поредния епизод на the l word. ако някой ми беше казал, че одисеята ще трае шест сезона, сигурно нямаше да се навия да го гледам...

Аз каза...

Стига бе, дори Queer as Folk продължи само пет сезона.

spacecake каза...

този е последния. уж.
апропос, гледах филма. добър е!